21 oktober 2013

United In Green: Nordic Cap - NP20

Den här veckan övergår vi från att vara United In Pink till att vara United In Green. United In Green syftar till att öka medvetenheten kring depressioner och mental ohälsa. Det är Karin som har tagit det här initiativet och som är värdinna för veckan. Måste säga att jag tycker det är ett fantastiskt bra initiativ då det sällan pratas om depressioner och hur det påverkar människor. Det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat och jag ska försöka vara med varje dag trots att jag inte hunnit förbereda några inlägg.

Nu till dagens inlägg! Detta är Nordic Cap NP20, ett mörkgrönt krämlack som täcker på två lager. Både formula och applicering får godkänt. Ett bra-att-ha-lack.



;

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det är det faktiskt! Det är jättekul att vara med, vilket bra initiativ du tagit!

      Radera
  2. Oh, har inte sett denna nordic cap-lacket tidigare. Ser fint ut :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är fint! Lite petrolfärgat. Snyggt!

      Radera
  3. Jag har det, men har inte använt det. Men bra att ha, Och det ser riktigt fint ut<2

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är ett väldigt användbart lack. Får se om vi får se det även på dina naglar under United In Green då :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.