2 oktober 2013

Kleancolor – Metallic Red

Dags att visa mitt favoritlack från Kleancolor. Metallic Red täcker på ett lager men jag tog två, vilket resulterar i en djupare och finare färg som svartnar av mot kanterna av nageln, en effekt jag gillar skarpt. Jag har ett lager SV och kan inte sluta titta på naglarna. Måste nog köpa resterande metalliclack från Kleancolor som jag inte har. Hög täckning och lättapplicerat, billigt som attan också.

Jag har läst att många upplever att lukten på Kleancolorlack är ett problem, men jag tycker inte att det är så farligt. Har varit med om värre, som Color Club – Gimme A Grape Big Kiss och Zitzlacken.

2 kommentarer:

  1. Metallic Red är så jäkla snygg! Har tänkt skaffa mig det i evigheter, men det har inte blivit av. Men nån gång så. :_)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag håller med dig! Det är vansinnigt snyggt. Jag tycker absolut att du ska skaffa det! :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.