27 oktober 2013

United In Green: Depend 313

Så kommer här mitt sista bidrag till United In Green. Tack för en fin vecka allihop! Jag har tidigare inte varit så förtjust i gröna lack, jag tycker vissa är jättefina men trivs inte i det. Det har faktiskt ändrats lite och jag har sett några skönheter under veckan jag är sugen på att köpa. Men det viktigaste av allt den här veckan: Vi måste våga prata mer och högre om depressioner och mental ohälsa. Det finns säkert många som lider i tystnad och ju mer och högre vi pratar, desto mer och högre vågar de prata. Hoppas jag i alla fall.

Nu till dagens lack, en gammal favorit: Depend 313. Om jag ska välja en enda favorit från Depend så är det detta. Så otroligt vackert. Det är ett mörklila skimmerlack med vackert grönt skimmer. Lila och grönt är onekligen en fin kombination.



4 kommentarer:

  1. Läckert! Lila och grön är absolut en bra kombo. Bra skrivet, håller med dig, vi måste våga prata mer öppet om depressioner och mental ohälsa.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är tjusigt det här! Jag menar det, det är ett viktigt ämne att våga prata om!

      Radera
  2. Håller med denna är nog min favorit hos Depend åxå, ska kicka på ullared när jag e där nästa gång om det finns kvar... dom e ju så små, vill inte ta slut på det

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, tycker det är lite dumt att de är så små! Har två av denna men får kanske ta och köpa ett tredje..

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.