11 oktober 2013

FNUG – Psychedelic

Idag är det fredag och jag firar med holo! Kika in hos Skimmerskuggan för att se fler bidrag.

Jag visar Psychedelic från FNUG, ett holografiskt silverlack med magiska regnbågar. Formulan är tyvärr både rinnig och flyktig, tar man det varsamt går det ganska smidigt ändå. Jag har tre lager, utan varken bas och topplack och jag upplevde ingen holosjuka. Trots den lite knepiga formulan har det här seglat upp på förstaplatsen som favorit bland mina silverholosar.


10 kommentarer:

  1. Oh ja, det där är galet holografiskt! Jättefint på dina naglar! Bar det i somras och det gick liksom inte att slita bort blicken. Kan förresten tipsa om att Face Stockholm också har hololack som är nästan lika blingiga! :)

    SvaraRadera
  2. Det är få lack som slår Psychedelic på fingrarna:)

    SvaraRadera
  3. FNUGs holon är magiska! Måste lacka med dem nån dag, eller kanske med MUS, de är ju rätt jämförbara...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har inte testat något från MUS. Nu blev jag däremot sugen på att testa!

      Radera
  4. Det är verkligen grymt. Tycker att de är lite dyra men annars hade jag huggit direkt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig. Jag passade på när det var ta tre lack betala för två :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.