3 januari 2014

Nail Art Sundays bästa bidrag 2013

Som ni vet har Angelica, som håller i Nail Art Sunday, haft en tävling om titeln Nail Art Sundays bästa bidrag 2013. Jag uppmande er att rösta på ert favoritbidrag, på förstaplats kom Jezzica och på andraplats kom Tove. Stort grattis till er! Dessa tjejer är helt klart värdiga sina placeringar. Oväntat kom jag på en tredjeplats, vilket känns sjukt roligt. Tack till er som tog er tid att rösta, inte bara på mitt bidrag, utan på alla.

Idag fick jag hem vinsten för tredjeplatsen. Ett nail artkit med dekaler, stickers, fimostavar, glitter, stiping tape, nagellack och folie, samt en bruksanvändning för nagelfolien. Grymt! Tack Angelica! Inte bara för detta kit, utan för att du lägger ner tid och energi på Nail Art Sunday. Det är helt klart min favorittemadag! Ser fram emot att göra och att se alla andras bidrag kommande år.

Bilderna är förresten tagna med den nya kamerna. Några synpunkter? Bättre eller sämre?


4 kommentarer:

  1. Grattis till din tredjeplats!!! Yaay! :-) Du är sååå duktig! Tycker det är mycket bättre, bättre skärpa och bättre ljus. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Roligt att du tycker att det ser bättre ut!

      Radera
  2. Skönt att allt kom fram helt och att det gick så fort. La det på lådan efter tömningstid men uppenbarligen var postmannen senare än mig:)
    Ser också fram emot fler bidrag av dig, ett nytt spännande år med massor av utmaningar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag blev jätteförvånad över hur fort vinsten kom! Tack!

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.