19 januari 2014

Nail Art Sunday - Din första nail art

Tanken med temat Din första nail art är att återskapa den första publicerade nail arten från sin egen blogg. Det ska vara så likt originalet som möjligt. Mitt första inlägg med nail art på den här bloggen är dessa Batmannaglar. Jag blev lite besviken då dessa är gjorda på konstgjorda naglar, men jag har gjort så gott jag har kunnat.

Jag är inte beredd att klippa mina riktiga naglar till den form som pek, lång, ring och lillfinger har på originalbilden. Därför målade jag bara dessa naglar svarta. Tummen gjorde jag däremot igen. Det gula lacket jag använt tidigare har jag inte kvar så jag använde Lime Crime Creama De Limón som bas, Batmanmotivet gjorde jag med ett svart nail artlack från Models Own. Vet inte direkt om jag ser någon förbättring sedan jag gjorde det sist, men det var roligt att göra igen.


10 kommentarer:

  1. Wow, så snygg batmanlogga! Efter som loggan är mycket mindre än originalet utan att vara mindre detaljrik så tycker jag verkligen att du har utvecklats :))

    SvaraRadera
  2. Mycket snyggare tumme nu:) Men coolt med nagelöronen på första.

    SvaraRadera
  3. Men gah, jag tycker det blev supercoolt! Och den förra var också supercool men denna tycker jag var snyggare...

    SvaraRadera
  4. Som jag skrev på insta - coolt! Gillar!

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.