17 januari 2014

Holofredag: Jade Oasis

Men se där, ett bidrag till Holofredag! Det var länge den. Det var också länge sedan jag visade något nagellack från Jade. Fick hem fyra stycken holografiska lack ur deras senaste kollektion under veckan och lackade direkt om till Oasis.

Oasis är ett Shrekgrönt holografiskt lack som bildar riktigt fina regnbågar. Jag har lackat med vanligt baslack och upplever ingen holosjuka. Vad gäller Oasis slutade det på fyra lager, övervägde att stanna vid tre men tog ett till och det gav en mer intensiv färg. Jag visar Oasis utan överlack. Lackningen gick utan problem, formulan är perfekt.




























9 kommentarer:

  1. Åååå ser underbart ut!!!! Får mig att längta till våren :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är jättefint! Och väldigt "vårigt".

      Radera
  2. Jade gör så otroligt vackra holosar, detta inget undantag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, man blir sällan besviken på dem! :)

      Radera
  3. Så snyggt att jag blir alldeles tossig. Det åker upp på önskelistan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är helt klart värt att köpa :)

      Radera
  4. Åh så snyggt, underbart häftig färg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, färgen är verkligen helt galen. Och fantastisk.

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.