6 maj 2012

Today´s nails: Lush Tangerine

Ledsen om jag tjatar, här kommer ännu ett lack från Lòreal. Det är riktigt in-your-face-orange och jag gillar det. Har fallit lite som en fura för dessa gelnagellack från Lòreal, de två jag provat hittills har bra täckning och snabb torktid. Lòreal tar sig an utmaningen med minilack och jag tycker de är bättre än både Depend och Mavala. Borsten är bred, vilket jag tidigare inte alls tyckt så mycket om, men jag har vant mig och gillar det mer och mer. Borsten har även rundade sidor, vilket jag tycker underlättar för att få en jämn och fin "kant" (uppe vid nagelbandet) när man applicerar nagellacket. Hållbarheten kan jag inte säga så mycket om eftersom jag byter nagellack relativt ofta, använder dessutom alltid över och underlack. Om jag minns rätt finns lacket i 48 nyanser, så det är bara att välja och vraka. Kan däremot tycka att 59 spänn för 5 ml är ganska dyrt, jag slog till på sex nyanser när de var nersatta till 45 spänn styck. Känns betydligt mer rimligt. Det är de värda, lätt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.