24 maj 2012

Today´s nails: Depend 163 + Extreme Blackcurrant + Shine Of The Times

Eftersom jag inte har någon lust att plugga så har jag roat mig med detta idag. Igår fick jag äntligen hem Shine Of The Times från Essie, som jag köpt på Tradera, så jag var givetvis tvungen att testa det illa kvickt. Jag testade det redan igår men det tog jag inga foton på. Då målade jag varje nagel med en basfärg och sedan ett lager Shine Of The Times, mest för att se hur Shine Of The Times gör sig på olika färger. Hur som helst, det var ju dagens lackning jag skulle berätta om.

Idag plockade jag fram Extreme Blackcurrant från Maybelline, som är en gammal favorit, och 163 från Depend. Målade vänster ringfinger med lacket från Depend och resten av naglarna med Extreme Blackcurrant, här ville jag nästan sluta. Det var så fint med det riktigt jävla mörklila lacket tillsammans med 163an på en nagel. Med Shine Of The Times framme på bordet, blev det dock för svårt att motstå, så jag slängde på ett lager av det också.

Är verkligen helt förälskad i Shine Of The Times. Vilket fantastiskt nagellack, klar bas med mycket flakes som skimrar i alla möjliga fina färger. Det är tjockt att måla med, känns nästan lite som att måla naglarna med hallonkräm. Men OMG, vilket fint lack det är. Varmt välkommen till samlingen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.