31 augusti 2014

Nail Art Sunday: Skittlette

Dagens bidrag till Nail Art Sunday är faktiskt en NOTD som jag burit ett par dagar. Trivs vansinnigt bra i den här typen av nail art. Temat är skittlette och jag har använt mig av två nagellack, det första är Moonlight Blue från YSL och det andra är China Glaze I Herd That. 

Moonlight Blue är ett mörkt blått skimmerlack, bra formula och täcker på ett lager. Jag tog dock ytterligare ett vilket resulterade i mer djup i lacket. I Herd That har kommit att bli mitt favoritlack i guldkategorin. Det består av en klar bas och innehåller i huvudsak smått glitter i guld, men även lite smått glitter i rött. Jag tycker de gör sig bra ihop!



6 kommentarer:

  1. Jättesnyggt! Svart och guld är alltid fint ihop tycker jag och här har du kombinerat dem bra.

    SvaraRadera
  2. Oj så snyggt, det måste kopieras!=)

    SvaraRadera
  3. Klassisk, snygg och lättburen. Mycket snygg skittlette.

    SvaraRadera
  4. Åh va fint, älskar din glittergradient!

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.