17 augusti 2014

Nail Art Sunday: Antikt

Än är inte söndagen över! Hade en tanke om att göra detta som bidrag till dagens Nail Art Sunday men har mest legat på soffan, förkyld och eländig. Men så fick jag för mig att i sista stund, innan det är dags att gå och lägga sig, att slänga ihop ett bidrag. 

Detta är O.P.I Taupe-less Beach med en brun och sedan en guldig foil duttad över. Så simpelt, kul att göra och snyggt! Jag har använt mig av ett lager Foil Adhesive från Nagelgiganten och sedan duttat på foil, avslutat med ett lager överlack. 

Vad tycker ni, passar det in på temat? 


4 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att du är sjuk! Krya på dig!
    Du har fått till en väldigt härlig manikyr tycker jag. :-)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig!

    Manikyren är mycket fin och jag tycker absolut den passar in på temat.

    SvaraRadera
  3. Det passade verkligen in på temat, som en smäck! Krya på dig, hoppas du mår bättre snart.

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.