21 augusti 2013

Nails Inc – Holland Park

Det här lacket var skirt och flyktigt att lacka med. Tricket för mig var att ta lite nagellack på penseln för att undvika lack på nagelbanden. Skulle säga att det är ett jellylack, men det kan vara crelly också, är lite osäker. Jag har hur som helst fem lager på naglarna, får ta och testa det ovanpå vitt nästa gång. Det torkar matt så ett överlack är ett måste om man vill ha glansiga naglar, det torkar även någon nyans mörkare på nageln än det är i flaskan. Jag har ett lager överlack på bilderna. Trots lackets något trista egenskaper så gillar jag färgen, den känns höstig och bärig.  


2 kommentarer:

  1. En fin nyans, men det kanske inte ger mig någon lust att köpa direkt. Vilket är bra för plånboken är såååå tunn nu. :-(

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig, detta är inget måste :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.