1 april 2013

New members

Lite nya medlemmar i min samling. IsaDora lacken hittade jag på Ica Maxi i Solna för 19 spänn styck. Klart att jag passade på. Var inne på H&M en sväng och shoppade lite basiclack som kommer passa bra till nail art, 40 spänn styck som vanligt. Hittade även på lack på Lindex som ser fina ut, dessa kostade 30 eller 40 kr styck. Väntar med spänning på att få hem The Big Bang Theory kollektionen från Dollish Pollish samt ett holo lack från Jade och en beställning med lack från Lush Lacquer.



4 kommentarer:

  1. Oj så många roliga inköp:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, lite för många för att min ekonomi ska tycka att det är lika roligt :P

      Radera
  2. Åhh så många härliga lack.
    Ska bli sååå kul att se vad du tycker om Big Bang Theorykollektionen.
    Jag älskade den. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, längtar! Det ska bli så roligt att få klämma och känna på dem. Jag älskar den redan och tror inte att jag kommer bli besviken :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.