22 februari 2014

OPI Push And Shove (Gwen Stefani)

Jag vet att ni redan har sett det och att några av er redan tröttnat på att läsa om det här lacket, jag pratar om Push And Shove från OPIs samarbete med Gwen Stefani.

Det är ett silvrigt chromelack, i köper medföljer baslacket Lay Down That Base som jag la ett tunt lager av och lät torka ordentligt. Efter det lackade jag på med två lager Push And Shove. Formulan och appliceringen är bra, kanske något flyktigt men det är inte alls några större problem. Innan det torkat ser det ut att vara som vilket silverlack som helst, men när det torkar träder chromefinishen fram. Ojämnheter i nageln gör sig plågsamt påminda men utöver det blir det spegelblankt på nageln. Det ser ut som silver på naglarna. Riktigt häftigt! Jag gillar det här lacket, det är helt unikt i min samling och för att den nu ska kännas komplett (som att den någonsin kommer att göra det) vill jag ha fler färger av det här lacket. Guld, roséguld, svart, lila och blått. Tack.

Jag bar lacket i 24 timmar, då hade jag hunnit få lite tipwear. Bär det utan överlack, som det är tänkt.




6 kommentarer:

  1. Snyggt! Du måste ha väldigt jämna och fina naglar för jag lyckas då inte se en enda skavank :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag brukar buffra naglarna med jämna mellanrum men skavanker finns det :) Men det var roligt att höra! Tack!

      Radera
  2. Hoppas, hoppas, hoppas att OPI ger oss fler färger i den här finishen! Push and Shove är galet fin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas verkligen det! Jag är helt såld!

      Radera
  3. Köpte faktiskt det här lacket idag, det gick inte hålla sig undan! Läääängtar tills i morgon när det ska på!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt! Jag älskar det, hoppas du gillar det också!

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.