16 februari 2014

Nail Art Sunday: Rött

Idag är temat rött och jag visar min alla hjärtansdag manikyr. Jag är inte alls särskilt nöjd med manikyren eller bilden, men jag visar den ändå. Några av naglarna har gått av, så jag filade ner alla till samma längd, vilket ju gör vilken nagelnörd som helst deppig. Dessutom smetade mönstret ut sig när jag la på toplack.. Well, well.

På alla hjärtansdag bar jag hur som helst en röd/svart skittlette med China Glaze Just Be-claws på fyra av naglarna. Just Be-claws är ett rött foillack som täcker på två lager, det är fint men jag har lite svårt för foil som finish. På lång- och ringfinger stämplade dit hjärtan och på lillfinger bär jag OPI Stay The Night.

14 kommentarer:

  1. Läcker kombination, gillar hur Stay the night liksom tar upp det röda lacket!

    SvaraRadera
  2. Jättefint med svart och rött ihop och vad bra med en användningsområde för Stay the night... Jag tyckte inte alls att det funkade på mig när jag bar det, alldeles för mörkt, men så här på en nagel skulle jag ju kunna testa...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Svart och rött är alltid ett säkert kort. Roligt att du fick lite inspiration till att använda STN :)

      Radera
  3. Men vad är du inte nöjd med, den var ju jättefin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Det blir lätt så, ser bara sina egna misstag :)

      Radera
  4. Synd att stämplingen började blöda, ser fint ut annars.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, så trist. Väntade ändå kanske en kvart med överlacket..

      Radera
  5. Visst är det trist när det blöder, men jag tycker du ska va nöjd! Jättefin manikyr.

    SvaraRadera
  6. Vilken härlig kombination. Jag tycker att den är jätte fin!

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.