11 maj 2013

Nailpolish phonecase

Såg detta på Etsy. Om jag var tvungen att köpa det. Såklart!

6 kommentarer:

  1. Haha, vad härligt, lite nördigt, men ett självklart val :) Undrar hur många andra, som inte är nagellacksnördar, som ser att det är en nagellacksflaska? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Verkligen nördigt. Jag funderade också på det, min sambo fattade inte vad det föreställde! Men han är ju helt clueless när det gäller sånt här..

      Radera
  2. Sååå snyggt och jag är så besviken att det inte finns för androiftelefoner, även om jag tillverkat mig mitt eget motiv av ett transparent skal...då kan man byta motiv..:-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad trist! Jag såg ditt skal (på IG om jag minns rätt), skitsnyggt! :)

      Radera
  3. Det står ju nail colour, så det borde man väl fatta haha... Superfint! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha! Ja, det kan man ju tycka! Tack, jag gillar det. Såklart :)

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.