25 juli 2012

Today´s nails: Glitter Silver Tips

Idag kände jag att mina naglar blivit en aning för långa, jag är ganska kräsen när det gäller dess längd och föredrar lite kortare naglar. Då brukar jag vanligtvis fila ner dem lite eller bli sugen på att utnyttja tipparna till något roligt, så det gjorde jag idag och ja, det blev ju bra! Först tog jag tre lager med IsaDoras Second Nail, ett lager dekorationsnagellack i silver från Kiss på nageltippen, ovanpå det la jag ett tunt lager Disco Darling från Nox Twilight för att få lite holografiskt glitter och sist två lager SV över hela nageln. Det är lite pilligt men det är ju det som är roligt, till och med högerhanden blev bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.