11 februari 2015

Chanel Bel-argus Nail Art

Detta är tre lager Bel-argus från Chanel, ett mellanblått metallisktlack med bra egenskaper. Det är lättlackat och täcker på tre lager. Prickarna är gjorda med China Glaze Champagne Kisses och ett dotting tool. Avslutade med ett lager In A Snap från Orly.

I veckan fick jag hem dessa vattendekaler från Born Pretty Store. Personligen tycker jag mycket om att använda vattendekaler, de är lätta att använda och finns i massor av fina mönster. Om jag skulle önska något vad gäller dekalerna är att de skulle kunna vara något bredare, de är lite för smala för att täcka vissa naglar. 

Born Pretty Store har alltid gratis frakt och med koden UGL91 får ni 10% rabatt på hela sortimentet. Här är en direktlänk till alla fina Nail Art-tillbehör som finns att köpa på BTS.

*Tilläggas bör att jag har tillhandahållit vattendekalerna för att göra en recension. Detta har dock inte påverkat min åsikt om produkten.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.