19 januari 2015

China Glaze Friends Forever, Right?

Hallå där! Fick ett märkligt bloggsug jag inte känt på länge så nu är det dags att producera ett inlägg! 

Valet av lack föll på det sista nagellacket jag bar, China Glaze Friends Forever, Right? Har burit det två dagar och tog bort det nu, innan jag tog bort det hann jag faktiskt fota det också, vilket jag sällan prioriterar att göra nu för tiden. Fota lacka alltså. Vet inte hur många lack jag kommer behöva swatcha för er, som jag redan burit, men varit för lat för att fotografera. Hur som helst, jag skulle beskriva lacket som ett vitt krämlack med en pytteliten skvätt rosa i. Otroligt elegant och jag gillar det mycket. Jag har tre lager på bilden och tycker att det var lättapplicerat. 

Och ja, mina naglar mår skit och är jättekorta. De går av hela tiden och håller på att bråka med mig.



2 kommentarer:

  1. Snyggt! Just vita lack tycker jag kan vara svåra men detta ser jätte bra ut

    SvaraRadera
  2. Vilket ovanligt lack med lilla dutten rosa i. Måste säga att jag tycker att din nagelform är riktigt fin även som kort. :)

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.