5 oktober 2014

United In Green 2014

Under vecka 41 pågår United In Green som syftar till att öka medvetenheten kring depressioner och mental ohälsa. Oktober är (åtminstone i USA) Depression Awareness Month och det försöker vi nagelbloggare att belysa.

Det är Karin som har tagit det här initiativet och som är värdinna för veckan. Precis som förra året är jag glad över att hon tar det här bra initiativet, då det allt för sällan pratas om depressioner och hur det påverkar människor. Det är ett ämne som ligger mig varmt om hjärtat och jag ska försöka vara med varje dag trots att jag inte hunnit förbereda några inlägg.

Jag deltar här på bloggen och på Instagram, sök på allcolouredup så hittar ni mig. #unitedingreen är den officiella hashtagen, sök på det för att hitta fler bidrag!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.