21 juli 2013

Nail Art: Watercolor

LeLack, som håller i min favorittemadag, Nail Art Sunday har tagit semestern från bloggen vilket innebär att Nail Art Sunday är inställt. Jag hoppas att hon återfår viljan och inspirationen att fortsätta blogga efter en välbehövd och förhoppningsvis härlig semester.

Trots detta är söndagar synonymt med nail art för mig, därför bjuder jag givetetvis på en sådan. Med bilder på en nail art jag gjorde för ett tag sedan. Har inte hunnit swatcha och göra nail arts på evigheter så här på sommaren. Hur som helst, jag testade då att göra en nail art med watercolormetoden.

Jag har Essie - Blanc som bas, sedan har jag använt China Glaze – Re-Fresh Mint, Tart-y For The Party och Peachy Keen. Över det la jag ett lager Depend - 335 och avslutade med ett lager SV.

Det var fantastiskt roligt att göra och jag blev nöjd med resultatet. Nu när jag ser bilderna så här i efterhand blir jag sugen på att testa igen.

4 kommentarer:

  1. Coolt! Vill också kunna göra sådant :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Det är faktiskt väldigt enkelt. Kolla YouTube så grejar du det!

      Radera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.