29 juni 2013

Orly – Mayham Mentality

Så har turen kommit till mig att försöka göra Mayham Mentality rättvisa. Det är inte det lättaste kan jag meddela, efter många foton var dessa närmast verkligenheten. Färgen är fantastisk, jag skulle beskriva den som neonorange med dragning år korall. I dunkelt ljus ser den nästan självlysande ut. Det är alltså inget för den som föredrar lite mer sofistikerade och diskreta lack. Neon är en av mina favorit finishes, speciellt på sommaren, och jag är dessutom svag för både orangea och korallfärgade lack, så detta var ett måste i min samling. Det är unikt i min samling och helt fantastiskt, det landar helt klart på topp fem-listan över neonlack. Kommer garanterat lacka med detta igen under sommaren.

Lite ojämnt blir det vid applicering, jag behövde fyra lager för att få det jämnt och fint. Jag avslutade med ett lager SV.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.