3 juni 2012

I wish I was like you, easily amused

Tröttnade på allt kladd med nagellackremover och bomull och köpte därför den här för ett par dagar sedan, provade den igår för första gången. Är glatt överraskad! Den är väldigt effektiv, det är bara att stoppa ner fingret och gnida nageln mot svampen i burken, som är dränkt i nagellacksremover. 15 sekunder per nagel räckte när jag tog bort ett annars envist holografiskt lack. Det är säkert lite mer uttorkande än det vanliga kladdalternativet, men med nagelolja och a-creme så tror jag inte att det är någon större fara. Har som sagt bara använt min en gång, men jag har hört att den ska hålla och vara effektiv länge. I flera månader, trots användning flera gånger i veckan. Tummen upp! Extra plus för att den är miljövänlig. På bilden ser ni förresten mina gula naglar, missfärgade efter många års flitigt användande av nagellack. Har bara ett baslack på naglarna på bilden. Men vad gör det om naglarna är missfärgade? Jag misströstar inte, ska fortsätta slänga på nagellack nu! Ni får se sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.