1 juli 2014

MaxFactor Fantasy Fire

Jag har haft Fantasy Fire i min ägo i över ett år utan att använda det. Fy skäms. Det är otroligt vackert och jag är så glad att jag använde det till slut. 

Det är ett multikromt lack som skiftar i rött, guld, grönt och vid ett tillfälle i en extrem vinkel tyckte jag att jag skymtade lite blått också. Har tagit många (79 stycken) foton men inget av dem lever upp till hur det ser ut i verkligheten. Detta  är två lager FF över Wild Wisteria från Orly. 









5 kommentarer:

  1. Det är ju fantastiskt vackert! Trots det har min flaska legat oanvänd i mer än ett år. :-)

    SvaraRadera
  2. Det är jättesnyggt, men jag håller med om att det är ordentligt svårfångat!

    SvaraRadera
  3. Vackert! Måste erkänna att mitt ligger åxå oanvänt och har ägt det i ca ett år

    SvaraRadera
  4. Så vackert och precis som du skriver, svårfångat på bild!

    SvaraRadera
  5. Åh så fint. Borde sparka mig själv därbak som var i London för två år sedan och inte köpte med mig en flaska, jag menar hur dum...

    SvaraRadera

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.