23 februari 2013

Vera Valenti - 12

När jag var på Teneriffa höll jag givetvis ögonen öppna efter nagellack. Kom hem med sju stycken och det jag börjar med att visa kommer från Vera Valenti och heter något så tråkigt som 12. Inga namn, bara siffror. Men men, hur som helst. Varken färg eller finish är inte särskilt märkvärdiga, hallonrött med skimmer. Fint, men inget som ger min dåndimpen. Fördomsfull som jag är hade jag inte särskilt höga förväntningar på formulan heller men tji fick jag, två lättlackade lager var allt som krävdes. Glatt överraskad. Lacket är tillverkat i Spanien och jag kommer garanterat hålla utkik efter fler lack från Vera Valenti nästa gång jag är i Spanien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kommentarer är alltid roligt, lämna gärna en innan du går!
Eventuell reklam raderas.